Real - design vestimentar cu stil


Real - design vestimentar cu stil
Hipermarketul Real este la cateva minute de mers pe jos de la jobul meu. Si pentru ca de aici cumparam cele necesare firmei (rechizite, apa, detergenti, cafea, consumabile etc.), ajung la interval de cateva zile in Real.

Mi-a fost usor deci sa remarc linia Designers - marca proprie Real si la fel de usor sa ma bucur de ea. Natural si activ dupa cum ma stiti, m-am simtit atras de colectia Native Lands. Dar si mai mult mi-a placut ca poti combina in stilul tau diverse piese din colectii Designers diferite.

Ce-a iesit ... va las sa admirati ... (na ca o facui si pe-asta: si stilist si manechin si Natural :))
si stilist si manechin si Natural
Nu stiu cat sunt de talentat pe post de stilist vestimentar, dar ma simt foarte bine cu articolele alese. Fara prea mult efort am combinat pantalonii blue-jeans cu o camasa in carouri, ambele marca Designers. Si-am fost la cumparaturi fara sotia mea, deci m-am asortat singur-singurel :)

Dar daca va spun ca Designer|s se asorteaza cu articole deja existente in "colectia mea" ce mai ziceti? Pantalonii negri Designers se potrivesc natural cu tricoul londonez. Ce sa vrei mai mult decat un stil care ti se potriveste natural?

dovada de pe bonul fiscal
Si-acum lovitura de final. Ma credeti ca toata distractia a costat putin peste 200 de Ron? (cu tot cu baxul de bere de rigoare, ca trebuie udate evident :) Pun si bonul fiscal real, ca sa nu existe discutii despre pret sau articole :)

Va invit si pe voi sa profitati de acest regal vestimentar fara egal, si la propriu si la figurat.
Nu exagerez, "Regal" este echivalentul din limba spaniola a cuvantului Real. Si inca un amanunt: Designer|S este exclusiv la Real, ca de-aia este fara egal :)

Spor la admirat si la cumparat!

Particip cu acest articol la Super Blog 2012.

Etichete: ,