Rocky-i pentru toti!


Rocky-i pentru toti!
Stati linistiti nu este vorba despre Rocky sau box, doar am vrut sa va atrag atentia. Acum urmeaza partea frumoasa.

Este un articol despre rochii.

Mai sa fie, dar ce treaba am eu cu rochiile?
Macar daca erau fuste puteai sa mai faci un joc de cuvinte :)

Ei bine,  "fata lu' tata" practica dansul sportiv de 9 ani si credeti-ma ca am vazut o multime de rochii, atat la concursurile de dans sportiv cat si pe net, pentru a alege viitoarele costumatii pentru Daria. De pretul unei rochii pentru dans sportiv sa nu ma intrebati,  pentru ca vreau sa fie un articol vesel :)

Am gasit insa niste rochii online la care si pretul este mai vesel, in ton cu culorile si designul.

Rochii elegante gasiti multe pe aici, dar mie mi-a placut o rochie si simpla si interesanta. Si in voga, dupa cum ii spune numele.

Dar si mai mult mi-a placut ca la UrbanOnes exista mai multe imagini ale acestui model, imagini luate din diverse unghiuri si cu modelul in diverse ipostaze. Asa da, iti dai mai bine seama cum este rochia si daca te avantajeaza.

De parca nu erau de ajuns imaginile, poti urmari si o prezentare video. Si ca sa fie treaba treaba, ai la dispozitie inclusiv inaltimea, greutatea si dimensiunile modelului din prezentarea video. Numarul de telefon al manechinei nu este inca disponibil :)

Im schimb ai posibilitatea sa comanzi telefonic produsele preferate, de luni pana vineri intre orele 09:00 si 16:00.

Cum ti se pare? Poti castiga (in ordine crescatoare a premiilor):
Tot ceea ce trebuie sa faci gasesti la BlogAwards.

Spor!

Etichete: