Scara de blog, cu 100 de trepte

Scara de blog, cu 100 de trepte
In acesta luna s-a intamplat sa ating mai multe borne online.

A fost mai intai o borna Facebook cu numarul 500 si apoi Blog and Roll #100.

Ieri, cu ocazia articolului 100 din octombrie, am spus despre cateva cresteri, pe care le detaliez acum.

In primul rand ma bucur pentru ca in octombrie am acceptat cateva provocari interesante.

La Super Blog sunt pe pozitia 79 dupa primele 3 note, adica in prima treime si in primii 100. Este OK pentru prima participare la Super Blog, principalul obiectiv fiind sa fiu finalist fara nicio penalizare. Mai am un obiectiv legat de castigarea unei probe.

Desi de  peste 2 ani am saptamanal rubrica Miercurea fara carne, am fost bucuros sa ma alatur Saptamanii fara carne 15 - 21 Octombrie.

Zilele Craiovei sunt un alt eveniment despre care mi-am propus sa scriu cel putin un articol zilnic.

Lista provocarilor nu este inca inchisa, ultimul pe lista fiind ZeList, care dupa ce m-a incercat cu un zero pe linie si-a revenit la statistici si a inceput sa urce "step by step".

Ce am vrut sa spun cu aceste repere? Imi place sa vad cresterile, dar cel mai mult ma bucur de frumusetea urcarii treptelor. Si cred ca asta conteaza cel mai mult.

Spor crescator!

Etichete: