TOYOTA Avensis - Remarcabila!

TOYOTA Avensis - Remarcabila!
Ce n-ai inteles mediocrule? :) Toyota Avensis este marca celor remarcabili :) Dar atentie, "remarcatie" fara ostentatie!

Toyota Avensis nu este genul de masina Brings Me Women ... sau Prof Of Rich ... si probabil de aceea nici nu apare in lista acronimelor hazlii (if you know what I mean). M-am gandit eu la un sir de acronime, dar mai spre final ...

Ma mai gandesc ca este mai degraba masina potrivita pentru cei care apreciaza fondul, nu forma. Nu ca n-ar avea o forma perfecta, sper ca ati inteles la ce ma refer.

Avensis nu este  genul de masina pe care sa ti-o doresti doar pentru o zi, ca sa fii "iubibil". Este masina pe care o iubesti si azi si maine si totdeauna pentru ca te reprezinta. Iar daca esti genul casual, practic dar elegant in acelasi timp, sigur te vei simti rasfatat in Avensis.

A propos de rasfat, pentru ca suntem in lumea blogurilor si a social media, sunt sigur ca sistemul multimedia Touch Toyota Touch&Go Plus iti merge direct la inima ...


Dar oricat de mult te-ar incanta cuvintele frumoase auzite despre Toyota , remarc abil ca un test-drive cu Avensis face cat o mie de laude, spuse de o mie de prieteni. Stiu ce spun, deoarece am "mers" cu Toyota Avensis in mai multe ocazii (chiar daca nu cu noul model).

Atentie la dependenta! Atat de mult te obisnuiesti/identifici cu Avensis conducand-o, incat ... m-am surprins gandind ca ... personalitatea careia i s-ar potrivi la fix Toyota Avensis ... sunt eu (ne sta bine impreuna, nu-i asa? :)

Dar pana cand voi deveni macar o personalitate blogosferica (dupa Super Blog 2012 :), prima persoana publica venita in minte gandindu-ma la Toyota Avenis a fost ... Dan Teodorescu - TAXI. Dan ca si mine - ca sa ne identificam mai bine - si Teodorescu - Taxi, parca la fix pentru cei doi T din TOYOTA.

L-am remarcat pe Dan Teodorescu pentru imaginea eleganta, stilul modern si tonic al melodiilor sale si pentru faptul ca a inteles ca muzica nu este doar o insiruire de sunete si vorbe, ci un mod de implicare in viata pe teme de administratie, politica, ecologie sau comportament urban (vezi "Aici sunt banii dumneavoastra", "Strada mea c-un singur bec", "Trag un claxon" ...).

Iubire, drumuri si masini concentrate intr-un singur cuvant: TAXI. Dan Teodorescu este omul care imi merge la inima la fel ca si Toyota Avensis si cel care m-a inspirat pentru "acronimele" promise la inceput:

TO YOur TAlent, TO YOur TAste, AVENSIS is the best!

Particip cu acest articol la SuperBlog 2012.

Etichete: ,