ASA NU! Rusinica lu' Marean!

ASA NU! Rusinica lu' Marean!
Stiti deja ca am fost la Net Camp. Si mi se pare normal ca dupa eveniment sa spun cum a fost, ce-am retinut si eventual sa aiba si altii de invatat din eveniment.

Ce nu mi se pare normal este ca un Marean sa preia cuvant cu cuvant, (cu titlu si imagini) unul dintre articolele mele, fara link la sursa. Mi s-a mai intamplat asa ceva cu altcineva, care in prostia lui a copiat totul, chiar si link-urile care duceau spre alte articole ale mele.

Acum este PREMIERA. Nu este link spre alte articole (desi erau in articolul meu original), insa a combinat articolul meu cu un articol despre Net Camp al Luizei Daneliuc, despre care scrisesem in postare ca facusem echipa la workshop.

Ce sa mai zic? Sa copiezi cuvant cu cuvant de la unul nu-i ceva iesit din comun, dar sa copiezi de la doi si sa-l asamblezi de parca ai fi fost acolo si-ai facut echipa cu noi .... mi se pare deja problema de personalitate multipla.

Pana la urma dom' Marean a sters postarea, dar nu poate sterge si urmele ramase pe net (vezi poza de inceput) si nici dezgustul meu fata de astfel de practici.

Culmea, daca vezi blogul lu' Marean, cu domeniu propriu si etichete selecte... 
blogu' lu' Marean
... branding personal... nu te-ai astepta la asa ceva.
Dar pe-afara-i vopsit gardu' dar in interior... se face economie de cuvinte proprii.
Marian Dumitru
Si ca sa stiti sa va feriti de astfel de specimene il pun si la gazeta de perete, la rubrica "Asa NU".

Macar bine ca a sters articolul, pentru ca inclusiv Google penalizeaza pentru continut duplicat. Si stie varu' Goagal care este sursa corecta, nu-mi fac griji ca va crede ca Marean a scris primul :)

Nici voi sa nu va faceti griji ca ii facem trafic sau ca i-am dat link cu nofollow :)

Spor blogosferic!

P.S.
Daca tot a copiat de la amandoi, am scris si noi doi in acelasi timp despre acest subiect. Uite ce zice si Luiza.

Update:
Nu stiu de ce nu mai merge link-ul spre Luiza, asta este:
http://www.luizadaneliuc.ro/si-ca-sa-furi-trebuie-sa-te-duca-putin-capul/

Etichete: ,