Campion/campioane in devenire

Hai Lucian Bute!
N-am putut urmari nici meciul lui Lucian Bute si nici meciul alchimistelor de la Oltchim.
Hai Oltchim Rm. Valcea
Motivul: Daria a avut concurs de dans sportiv la Bucuresti si de ieri dimineata pana spre miezul noptii am fost pe ruta Craiova - Bucuresti - Sala Antilopa - Bucuresti - Craiova. Pentru a asigura un program OK campioanei mele am renuntat la vizionarea celorlalte meciuri, urmarind rezultatele la radio.

Ziceam la titlu despre campioni si campioane in devenire deoarece se pare ca Lucian Bute si-a revenit iar alchimistele de la Oltchim se pregatesc sa devina cele mai bune din Europa dupa un parcurs fara infrangere in grupe.

Campioana in devenire este si Daria mea, care de cand a reluat competitiile cu nou partener de dans, s-a calificat in toate finalele de Latino la categoria ei: Open Basic Latino 12 - 15 ani.
Finala Open Basic Latino 12-15 ani

imagine medaliata
Deocamdata luam o pauza la competitiile din tara, pentru a avea timp sa ne pregatim pentru un concurs international de dans la Maribor in Slovenia. 

Pana atunci mai e o luna, asa ca va las cu o imagine medaliata din concursul de aseara.

Revin cu un link spre mai multe imagini, dar mai pe seara.

Spor(t)!

Etichete: ,