All in One, in toate situatiile


All in One, in toate situatiile
Asa as putea sintetiza conceptul MICHELIN Total Performance. Daca avem in vedere ca performantele sunt "etichetate" incepand din 1 Noiembrie 2012, cred ca este o masura foarte buna.

Datorita Michelin am inteles care este treaba cu noile etichete. Eu mi-am cumparat anvelope de iarna inainte de a deveni obligatorii prin lege, iar atunci singurele criterii au fost marca si pretul. Nu se stia de astfel de etichete.

Cand a aparut obligativitatea cauciucurilor de iarna am aflat si alte detalii gen inscriptionarea S + M care trebuie sa existe pe anvelope. Din fericire ale mele aveau aceste litere :)

Acum se standardizeaza etichetele pentru anvelope intr-un mod usor de inteles pentru toti cumparatorii si intr-o maniera deja existenta pe piata.

Cele 3 indicatii obligatorii de pe noile etichete se refera la:



Daca va ganditi ca este o simpla eticheta, ar trebui sa stiti ca informatiile referitoare la impactul asupra mediului, la siguranta rutiera si la nivelul de zgomot sunt rezultatele unor eforturi uriase de cercetare, testare si dezvoltare.

Se folosesc peste 700 de metode certificate de testare si masurare, fiind parcursi anual peste 1,8 miiarde de kilometri in cadrul testelor de anduranta si de longevitate.

Michelin implica in procesul de cercetare-dezvoltare 6000 de persoane si aloca anual 592 milioane de Euro pentru cercetare si dezvoltare pentru a se asigura ca vinde performanta, nu simple anvelope.

Ei bine, acum cred ca va puteti inchipui cum o "simpla" eticheta sintetizeaza atatea informatii si ne poate oferi un criteriu just de departajare atunci cand vrem sa cumparam cele mai bune anvelope.

Eu cred ca aceasta etichetare va avea un impact pozitiv asupra cumparatorilor, deoarece contine 3 informatii esentiale pentru siguranta noastra si a mediului.

Mai multe detalii gasiti la Facebook Michelin Romania. Iar daca va face cu ochiul un ceas Michelin, mai multe informatii auto despre acest concurs aflati in link.

Spor in siguranta!

Etichete: , ,