Ce zici de o camera video cu proiector?

Ce zici de o camera video cu proiector?
In urma cu 7 ani, cam pe vremea asta, mi-am cumparat prima mea camera foto.

Ma gandeam sa acopar cat mai multe dintre nevoile mele de atunci:
M-am orientat spre un Sony Cyber-shot DSC-W7, de 7,2 MPixeli si 3x zoom optic. Inca il mai folosesc, dar ma gandesc ca acum pentru o suma dubla de bani imi pot cumpara o camera video HD din oferta F64 de Craciun.

Si nu orice camera ci una performanta, o camera video Sony Handycam.

La fel ca atunci, vreau si acum sa am cat mai multe avantaje de pe urma camerei video. M-am oprit tot la Sony, deoarece am deja o experienta placuta cu aceasta marca.

Primul beneficiu care m-a atras la Sony HandyCam HDR-PJ260VE este faptul ca are un proiector incorporat si deci pot proiecta filmele (si de ce nu imaginile) pe orice suprafata: un perete, plafon, zapada, o coala de hartie sau tricoul alb pus la uscat :)

Am zis si zapada deoarece ma pregatesc pentru vacanta de iarna la schi, iar cu o camera video cu proiector incorporat nu mai este nevoie sa ajung in camera ca sa vad imaginile. Si nici n-am nevoie de cablu pentru a ma conecta la TV. Pur si simplu proiectez pe zapada ceea ce eu si prietenii mei am filmat cu cateva clipe mai inainte.

Cine stie, poate imaginile capturate ne dau alte idei sau poate hotaram sa stergem filmul si sa facem unul mai ingenios :)

A propos de proiectare, o alta problema pe care o rezolv cu Sony HandyCam HDR-PJ260VE este filmarea pe timp de noapte. Atunci cand schiam pe nocturna, imaginile sufereau din cauza luminozitatii scazute. Nu mai este cazul acum, deoarece senzorul CMOS Exmor R are o sensibilitate foarte mare si rezolva problema luminii slabe.

Si daca pentru proiectarea imaginilor am nevoie de o simpla suprafata plana, la fel de simpla este si partajarea. Nu-mi trebuie cabluri deoarece un brat USB incorporat ma ajuta sa ma leg la calculator. La fel de usor pot incarca filmele pe net, cu ajutorul softului intern PMB Portable.

Alte beneficii care ma fac sa ma vad deja in vacanta sunt functia de GPS si LCD-ul cu touch.

Nu mai spun despre zoom-ul optic 30x, adica fix de 10 ori mai mare decat alt camerei mele foto despre care va povesteam la inceput. Asta este, tehnologia progreseaza si ar fi pacat sa nu beneficiem de toate aceste avantaje. 

Toate ca toate, dar mi se pare ca proiectorul inclus potenteaza toate celelalte avantaje ale Sony HandyCam HDR-PJ260VE si le face foarte rapid vizibile si partajabile cu ceilalti.

Spor la cadouri de Sarbatori!

Etichete: ,