Daca-s fi partener media Super Blog

Daca-s fi partener media Super Blog
Eu fiind la prima participare sunt incantat de tot ceea ce inseamna Super Blog. Pentru ca este ultima proba din 2012 si este chiar 1 Decembrie as vrea sa multumesc organizatorilor, sponsorilor si partenerilor implicati cu un ... La Multi Ani!

Tuturor, inclusiv bloggerilor participanti as vrea sa le urez La Multi Ani cu sanatate, spor in toate si sa ne reintalnim si mai bucurosi in 2013.

Iar daca pana acum am evidentiat in articolele noastre sponsorii etapelor, azi a venit randul sa multumim partenerilor media SuperBlog 2012
RadioLynx.ro, Trilulilu, Connect, PHOTO Magazine, PRwave, 121.ro, Robintel.ro, Obisnuit.eu, MoneyWatch.ro, ArenaIT.net, JurnalLifeStyle.ro!

Recunosc faptul ca prins in valtoarea competitiei n-am urmarit felul in care au mediatizat partenerii media competitia Super Blog 2012 (exceptie RadioLynx, care fiind pe pagina probelor mi-a sarit in ochi), astfel incat s-ar putea ca propunerile mele de azi sa fie deja puse in practica de cativa parteneri. Nu-i bai, cred ca ar fi o idee buna si pentru ceilalti. 

Ideea este simpla, ma gandesc ca daca fiecare partener media ar promova pe canalele proprii bloggerii si articolele cu care acestia participa in competitie ar fi o idee buna. Nu bloggerii din editiile precedente, ci bloggeri care participa in editia actuala.

Evident ca partenerii media pot sa aiba pareri diferite (sau nu) fata de juriul care da notele si dupa fiecare proba sa mediatizeze un articol/blogger/mesaj care se potriveste cel mai bine canalului media respectiv.

In felul acesta nu neaparat castigatorul unei probe va fi asaltat de 11 parteneri media deodata, ci mai multi bloggeri/articole ar fi subiectul mediatizarii, promovand competitia si facand pofta si altor bloggeri sa participe la editiile viitoare.

Si pentru bloggerii evidentiati este un impuls in plus, astfel incat sa continue competitia cu o determinare si mai mare.

Evident ca fiecare partener media poate implementa (sau nu) aceasta idee in functie de canalul media pe care-l reprezinta, nu toate avand aceeasi aplicabilitate la astfel de idei.

Ca sa raspund si la intrebarea probei, daca eu as fi partener media, as fi incantat sa-i cunosc "online" pe cati mai multi dintre bloggerii participanti si sa discutam impreuna cum s-au gandit la o anumita abordare a unei probe, ce obiective si-au propus pentru Super Blog, daca s-au gandit sa renunte pe parcurs, daca citesc articolele celorlalti participanti s.a.m.d.

Particip cu acest articol la Super Blog 2012.

Etichete: ,