Pregatiti bocceluta pentru 21.12.2012?

Pregatiti bocceluta pentru 21.12.2012?
Guest-post by Dana Ilie

O vorba din strabuni zice sa traiesti fiecare zi ca si cum ar fi ultima. Dar oare s-a gândit cineva serios la cum si-ar petrece ultimele 24 de ore? 

Eu zic sa începeti sa va puneti problema, pentru ca 21.12.2012 se apropie vertiginos si n-ati vrea sa va ia prin suprindere. Caci fie ca aduce sfârsitul lumii cum o stim – oh, nu, Apocalipsa! -, fie ca prevesteste o mare schimbare a carei substanta nu o pot înca întelege pe deplin, vinerea dinaintea Craciunului de anul acesta va fi pentru o gramada de oameni mai mult decât o zi de gatit si facut curatenie.

Bineînteles, nu si pentru mine, care nu obisnuiesc sa plec urechea la asemenea speculatii ezoterice. Am auzit despre calendarul mayas, am citit despre ceea ce ar presupune ca ar indica atât cât sa zic ca mi-am satisfacut curiozitatea si am râs în barba la gândul ca cineva, undeva, si-ar putea construi în secret o arca sau un buncar.

Ca sa raspund, asadar, întrebarilor lui Daniel, care m-a rugat sa particip cu un guest-post la surpriza lui 2.0, cred ca nu se va întâmpla nimic altceva pe 21.12.2012 decât urmatoarele:

Iar ca sa aducem putin imaginatia cu picioarele pe pamânt blogosferic, daca ar veni sfârsitul internetului, ultimul articol de pe blog ar fi din seria muzicala saptamânala, urându-va tuturor Happy Ending!



P.S.
Dupa un sfarsit cu Happy Ending, va invit sa reveniti peste o ora pentru o (pre)zicere blogosferica de  ras :)

Etichete: ,