Sa fie lumina pentru Ursici!

Sa fie lumina pentru Ursici!
Atunci cand am vazut chemarea luminoasa de la Manafu, m-am gandit eu ca trebuie sa facem lumina cu putina informatie pe blogurile noastre.

Dar cand am vazut ca este vorba chiar despre lumina, electrica si mai ales naturala, n-am putut sa stau departe.

Asa ca va spun si voua despre ce este vorba. In anul de gratie 2013, satul Ursici (la 450 km de Bucuresti) nu este electrificat, iar cei 50 de locuitori, majoritatea varstnici, isi petrec serile la lumina lumanarilor.

Dar cum putem sa aducem lumina pe chipurile celor din Ursici?

Cu ajutorul panourile solare. Asociatia Free Miorita a demarat de aceea campania Lumina pentru Ursici pentru a strange fondurile necesare. Un astfel de panou costa 500 de euro. Poti contribui si tu cu o donatie sau poti cumpara obiectele promotionale de pe site-ul Free Miorita.

Alături Lumină pentru Ursici!
Ajutorul meu blogosferic se concretizeaza in bannerul Lumina pentru Ursici, in aceasta postare-chemare si intr-o completare pentru oferta lui Cristian Manafu. 
Ofer celor care vor cumpara publicitate pro-Ursici de la Manafu cate un guest-post la mine pe blog.

Fiat Lux!

Etichete: , , ,