2000 de motive plus inca 13...


2000 de motive plus inca 13 pentru un an 2013 bun
ID 28566695 ©  | Dreamstime.com
... pentru a considera 2013 un an bun din mai multe puncte de vedere.

In primul rand am fost sanatos si voios, pentru mine acesta fiind cel mai important lucru.

Mi-am indeplinit cateva visuri turistice ajungand in premiera la Barcelona impreuna cu familia.
la acvariul din Barcelona
Am fost pentru prima data si in Delta Dunarii, alaturi de un prieten pasionat de pescuit.
prima data in Delta Dunarii
Cu atat mai bucuros sunt, cu cat weekendul in Delta a fost castigat cu blogul.

In 2013 am castigat online vreo 33 de premii, dintre care in Top 3 sunt:
Greutatea mea in branzeturi Delaco
Si mai bucuros sunt ca am organizat si cateva concursuri la mine pe blog, cu premii diverse:
Bucuriile online au fost dublate de intalnirile offline dintre care le amintesc pe cele mai importante:
Dar poate cea mai importanta realizare, in care blogul a facut legatura intre online si offline, este colaborarea cu World Vision.
o fapta buna cu World Vision si Delaco
Acestea au fost parerile mele subiective, mai jos aveti si cateva date obiective de la Google Analytics:

vizite 2013
In ceea ce priveste numarul articolelor scrise pe blog, am pastrat trendul crescator:
Cu aceste articole am reusit sa colorez o buna parte din mapamond :)
am colorat blogosferic mapamondul
Spor si in anul viitor!

Etichete: , , ,