Final de SuperBlog 2013

Final de SuperBlog 2013
Am terminat duminica cu ultimul dead-line la SuperBlog 2013, iar azi am aflat si ultimele note.

Sunt in primii 10, chiar cum mi-am propus, dar n-ar fi o problema daca as fi mai jos. Diferenta fata de locurile urmatoare este foarte mica, astfel incat locul meu se poate schimba daca mai sunt contestatii nesolutionate.

Oricum, repet, nu locul conteaza. Cel mai important loc pentru mine este... Straja. Unde ne asteapta o mini-vacanta meritata, indiferent de locul din clasament.

Mai am de asteptat verdictul instantei la branza si am terminat cu super-emotiile de anul acesta.

Daca castig branza stiu ce am de facut, voi cere mai multe plase de la Delaco pentru o fapta buna.

Mai am cititori ai blogului care asteapta sa guste branza plus ca ma asteapta multe zile de Miercuri fara carne, dar cu branza.

Dar pana atunci astept rezultatul cu... mamaliga, ceapa si branza
mamaliga, ceapa si branza
Era mai olteneasca o asteptare cu praz, dar asa s-a nimerit, nu m-am gandit dinainte.

Update:
Juriul ne perpeleste cam cum perpelesc eu branza :) Oricum, cred ca nici lor nu le-a fost usor sa citeasca "pe uscat" retetele mele :)
Simona de la Delaco

Sa ne mai relaxam cu o melodie de nota 10, la o proba de nota 10.



Update :)
anunt oficial "Cel mai mare Fan Branza"
Multumesc tuturor pentru sustinere!  Spor!

Inca un update :)
update la clasament
Sunt pe locul 11, dar e si mai bine asa, pentru ca se mai bucura cineva pentru top 10. Bucuria mea pentru marele premiu de la Delaco... greutatea mea in branza: priceless & "placeless" :)

Etichete: , , , ,