Greu cu sustenabilitatea, nu imposibil


Greu cu sustenabilitatea, nu imposibil
ID 23390707 ©  | Dreamstime.com
V-am anuntat ca m-am bagat si eu in printre bloggerii sustenabili.

Azi Chinezu a tras propriile concluzii si sunt chiar interesante. Iar sfaturile de economisire sunt fezabile.

Si la mine am observat anumite chestiuni care merita subliniate.

La consumul de apa trebuie sa spun ca fiind la etajul 4, pana ajunge apa calda la mine... curge pe apa sambetei ceva apa la robinet. Chiar daca este rece, o contorizez la calda pana se incalzeste.


Dar si aici exista o solutie: daca fac dus inainte de ora 22:00 - 23:00, se incalzeste apa mai repede, semn ca vecinii nu depasesc acest interval cu obiceiul dusului. Daca insa intarzii dupa 00:00, trebuie sa astept mai mult si nici nu mai este asa de calda. Asta este bucuria termoficarii, dar daca si aici se poate optimiza consumul e totusi bine.

Am mai observat ceva, dar mai demult, cand pica apa la toaleta. Pic cu pic, intr-o luna s-a strans din nimic o depasire a consumului normal cu 40%!!!

Si in legatura cu mancarea aruncata este loc de mai bine. Chiar daca nu aruncam in mod obisnuit mancarea, se mai intampla si de-astea.

Daria avand antrenamente si concursuri, de multe ori se schimba programul si asta afecteaza si circuitul mancarii. Mananca in oras inainte de antrenament, eu miercurea si vinerea nu mananc carne si uite asa mancarea care trebuia sa se termine marti se termina mai tarziu sau la cosul de gunoi.

Aici e mai greu de corectat, deoarece suntem obisnuiti cu mancare gatita dar nici sa gatesti putin si in fiecare zi nu e ok.

La voi cum a fost saptamana de bloggeri sustenabili?

Spor sustenabil!

Etichete: , ,