Miercurea fara carne 04 Decembrie

ridiche neagra, rosii, cascaval si masline
Bine v-am regasit la Miercurea fara carne. S-a terminat SuperBlog, dar miercurea fara carne continua, cu unele influente super-blogosferice :) Si cu multa branza, deoarece am castigat marele premiu de la Delaco, greutatea mea in branza :)

Pentru de dimineata am avut ridiche neagra, rosii, cascaval si masline.

La pranz am vrut sa dezvalui surpriza branzoasa pe care o pregatesc pentru Straja, dar in prima faza o vedeti in penumbra, alaturi de o salata de varza cu morcovi si patrunjel :)
pinguini cu salata de varza
Stiu ca la Super-Blog s-au remarcat girafele, dar pentru ca suntem in sezon hibernal eu ma pregatesc cu pinguini :) Pinguini fara carne, cum altfel :)))
Miercurea fara carne, dar cu pinguini
Am reusit sa modelez doi, dar neavand ingredientele necesare m-am oprit aici. Mi-ar fi trebuit Miez de lapte in varianta mica-rotunjita.
Miez de lapte de pinguin
Acum am folosit un cascaval natural si afumat, pe care l-am decojit ca sa fie mai alb. Altfel ieseau si pinguinii afumati :) Astea sunt ingredientele, 
ingrediente artizanale pentru pinguini
acesta a fost modelul vazut la Gustos.ro.
model de pinguini la Gustos.ro
Eu ca de obicei incerc sa-l imbunatatesc cu Miez de lapte, care este deja formatat :)

Sper sa gasesc miezul necesar si la Straja sa va primesc cu un sir de pinguini :) Gustare Dansul Pinguinului :)))

Luat cu cresterea pinguinilor nu mi-am pregatit inca nimic pentru seara, dar vedeti la momentul oportun ce a fost :) La cina a fost zacusca cu ridichi negre :)
zacusca cu ridichi negre si gogonele
Si bonus, Pinguinu' se intoarce
Pinguinu' se intoarce
sau Pinguinu' partea a II-a :)
Pinguinu' partea a II-a
Pofta buna fara carne!

Etichete: , , , , ,