Bravo echipei de handbal SCM Craiova!

Bravo echipei de handbal SCM Craiova!
Spuneam nu demult ca fetele de la SCM Craiova au inceput bine anul handbalistic 2014.

Si chiar daca la Baia Mare fetele noastre au pierdut dupa ce au dominat liderul campionatului (in prima repriza), chiar daca la primul meci acasa n-am ajuns desi au batut (am lipsit motivat), azi le-am aplaudat la TV, invingand in deplasare la Roman, echipa clasata pe locul 5.

Daca n-ati vazut meciul ati pierdut, dar va consolez cu rezumatul de la DigiSport.

Sa recapitulam:
SCM Craiova este pe locul 8, la 3 puncte de linia play-off-ului, dar pe un trend crescator. Trend dat de calmul si profesionalismul cu care Carmen Amariei isi conduce elevele in teren.

Felicitari fetelor, bravo Carmen Amariei!

Nu ne meritam echipa daca la primul meci de acasa nu umplem Sala Polivalenta Craiova!

Din cate stiu eu urmatorul meci este la Zalau (locul 6), apoi primul meci acasa este cu Corona Brasov (locul 2).

Spor(t)!

P.S.
Am folosit link de la Wikipedia spre echipa noastra de handbal deoarece link-ul de la SCM Craiova dedicat handbalului feminin este dezamagitor atat din punctul de vedere al unui suporter cat si al unui blogger.

Etichete: , ,