Pentru mine 2014 = 2013 +1 :)


In 2014 voi folosi mai mult Google Plus
N-am gresit cu spatiul intre + si 1, pentru ca +1 se refera la plusul de la Google :)

Daca tot am blogul pe platforma Blogger/Blogspot pastorita de Google si daca tot am mai aflat cate ceva despre Google Plus de la cursurile OMA Google, am zis ca in anul 2014 sa folosesc plusurile Google de cat mai multe ori.

Nu de alta, dar am invatat ca Google+ este „Social layer” pentru toate proprietatile Google.

Astfel, daca devii o "autoritate online" intr-un anumit domeniu, atunci cand cineva iti gaseste un articol cu Google Search, alaturi de scurta descriere apare si un link catre profilul tau de Google+. Iar in profilul de Google poti sa-ti pui link-uri catre toate profilele online :)
cautare Google
Tot de autoritate tine si cautarea unui anumit loc cu Google Maps. Daca cineva aflat in cercurile tale a evaluat acel loc, acest lucru iti apare si tie.
Google Maps
M-am hotarat sa folosesc si eu G+ pentru a mediatiza postarile de pe blog. Am dat deja +1 la efectele Google puse fotografiilor mele, acum vrea sa dau plus si articolelor :)

Spor pozitiv!

Etichete: , ,