Leapsa cu traditie

Leapsa cu traditie
De data asta nu mai sunt eu cel care lanseaza leapsa, ea fiind deja lansata de World Vision Romania.

Ii zice leapsa deoarece informatia se doreste a fi data mai departe. Este o leapsa cu traditie pentru ca se refera la mestesugurile traditionale din mediul rural.

Initiativa World Vision s-a materializat in catalogul online Targul de la sat, de unde puteti comanda vase ceramice, camasi traditionale, sosete de lana si tot felul de obiecte lucrate cu migala de mesterii populari.

Intrebarile pe care mi le sugereaza aceasta leapsa (si la care raspund si eu) sunt urmatoarele:

1. Ce fel de obiecte traditionale aveti in casa? Le folositi?

Pai am niste vase ceramice pe care le folosesc zilnic. Daca urmariti Miercurea fara carne, ati zarit prin poze strachini de lut si linguri de lemn. Imi place sa mananc asa pentru ca mi se pare ca e mai gustoasa mancarea. Insa am auzit si chestii mai subtile. Ca lutul din strachina si lemnul din lingura dau mancarii ceva din energia telurica si din esentele naturii. Asa o fi, daca mie mi se pare mai gustoasa mancarea :)

Mai am niste vase pentru flori luate de la Targul Mesterilor Populari, farfurii de la Horezu si o ulcica in care-mi place sa beau bere. Am si-un brau mostenit de la bunici.

2. De unde le aveti?

Cum am spus, din targ sau de la bunici, insa atunci cand am avut nevoie de o camasa barbateasca traditionala pentru un eveniment la Sala Palatului, am imprumutat-o de la un rapsod popular.
Acum stiu de unde-mi pot cumpara, daca vreau sa fie camasa mea.

3. Cum vi se pare initiativa de promovare a Targului de la sat?

Mi se pare buna din ambele puncte de vedere. Incurajeaza pastrarea traditiilor de la sat si aduce oferta online, mai aproape de cei care sunt interesati.

Si leapsa pleaca mai departe spre:
Spor traditional!

Etichete: , ,