Miercurea fara carne 05 Februarie

Miercurea fara carne 05 Februarie
Bun gasit la prima zi de Miercuri fara carne din Februarie. Fiind prima, incerc si eu azi o premiera in meniul meu :)

Pentru de dimineata am avut traditionalele icre de crap, cu masline si cascaval.

Pentru pranz am pregatit noutatea despre care ziceam, iar daca-mi iese si a doua surpriza o s-o vedeti mai incolo. Asadar am facut o salata orientala cu cartofi, masline, ceapa, marar, lamaie si ulei de masline.
salata orientala
Pana aici nou, in afara de... Ceva fin :) Pentru ca n-am avut ou fiert si-mi trebuia ceva care sa lege ingredientele, am pus Ceva fin de la Delaco si a iesit o salata crème de la crème:
Ceva fin de la Delaco
Iata si surpriza, tot cremoasa, ai carei pasi i-am dezvaluit in cateva imagini :)
cretura cremoasa
Seara ma asteapta o supa crema de broccoli cu crutoane si verdeturi de Provence:
supa crema de broccoli
Pofta buna fara carne!

Etichete: , , , , ,