Ai ridicat mana? Treci la tableta :)

Ai ridicat mana? Treci la tableta :)
Mai fratilor, cand eram eu la scoala, daca ridicai 2 degete, profesorul te invita sa treci la tabla.

Acum, fara sa ridice macar un deget si chiar fara invitatie, toata lumea trece la tableta :)

Trebuie sa recunosc ca eu, fiind un taur mai conservator, nu prea foloseam tableta, desi avem una acasa. In primul rand ca mi-o confisca Daria, fata mea, iar in al doilea rand pentru ca dupa atatia ani la tastatura, m-am obisnuit cu ecran mare si taste reale.

Nici laptop-ul nu-l prea folosesc. Daca am de ales, prefer in continuare PC-ul.

Am descoperit insa placerea de a utiliza tableta in primavara anului trecut, cand eram la Barcelona. Am plecat in vacanta imediat dupa ce s-a terminat Spring SuperBlog si m-am intors chiar inainte de Gala. Asa ca in ultimele zile de vacanta eram curios pe ce loc am terminat competitia. 

Si cum in multe locuri turistice exista Barcelona WiFi, m-am conectat si am vazut clasamentul. Atat mi-a trebuit, ca pe urma am vrut sa vad si premiile, sa vad si comentariile de pe Facebook si asa mai departe, pana cand i-am spus Dariei ca mai vede tableta cand ne intoarcem acasa.

Acasa in sensul de acasa la Craiova, pentru ca si in tren, de la Bucuresti la Craiova a trecut timpul foarte repede. Pe tableta :)

Treaba cu timpul care trece-n zbor, chiar si pe pamant, am experimentat-o insa la Munchen. Am mers cu Lufthansa si zborul Barcelona - Bucuresti a avut escala la Munchen.

Si tot gandindu-ma eu ce sa fac ca sa treaca timpul mai repede in aeroport, am vazut un anunt cu Munich HotSpot, adica Free Wi-Fi in aeroport. Te conectezi cu Facebook si ai 30 de minute de navigatie. Iar cand le-am terminat, m-am conectat si cu contul de FB al Dariei. 

Pot sa spun ca pentru mine escala nici n-a existat. M-am teleportat direct din avionul de Barcelona in cel de Bucuresti, via tableta la Munchen :)

Si daca alti descoperitori ai lumii, au inconjurat pamantul ca sa descopere America, mie mi-a trebuit doar o tura Barcelona - Munchen - Bucuresti - Craiova pentru a descoperi tableta si placerea navigarii. Am economisit multi kilometri cu tableta :)

Acum sa nu ziceti ca fac pe calatorul-descoperitorul, dar tot intr-o calatorie "interna" am descoperit si alte utilizari ale tabletei, in afara de Facebook si SuperBlog. Am mers in vizita la parintii mei si ei neavand internet, ma gandeam ca voi pierde meciul de spada in care protagonista era Ana-Maria Branza. Nu era televizat, iar acasa l-as fi urmarit pe PC, pe stream video.

Daria, fata lu' tata, a scapat fara sa vrea urmatoarele cuvinte: "Da' de ce nu iei tableta?"
Si chiar daca pe urma i-a parut rau ca a pierdut momentan accesul la tableta, eu m-am bucurat de scrima si de victoria campioanei noastre, live, pe stream video, folosind tableta.

Probabil ca mai am de descoperit momente de aur cu tableta, insa deocamdata am descoperit o tableta in culorile sufletului meu alb-albastru. Ce sa vrei mai mult decat o tableta cool si-n culorile preferate?

tableta Samsung
Asa ca am cam inceput sa-mi schimb parerile :) Si oricat as fi eu de taur si de conservator, trebuie sa recunosc ca este mai usor sa te conectezi cu tableta de oriunde si oricand, mai ales ca este de doua ori mai usor: e usoara ca un fulg si usor de tinut intr-un buzunar sau in mana.

Daca mai pun la socoteala si faptul ca poti sa navighezi chiar si in locuri inguste si aglomerate, gen tren sau metrou, aceste tablete incep sa-si faca loc in multe situatii si sa devina indispensabile.

Ma bucur ca magazinul Azerty.ro mi-a oferit posibilitatea sa povestesc experienta mea "tabletata" si sa particip cu acest articol la Spring SuperBlog 2014.
Azerty
Si daca la scoala treceam la tabla, acum am trecut la tableta ca sa va povestesc initierea mea tehnologica :) 

Sa ridice 2 degete cine vrea sa treaca la tableta!

Spor usor!

Etichete: , , ,