Picatura de transpiratie sau inspiratie?


Picatura de transpiratie sau inspiratie?
©  | Dreamstime Stock Photos
In vara lui 2004 am fost cu sora mea in Franta, pentru un control oftalmologic amanuntit al Cristinei, fata ei si nepotica mea. Eu vorbesc bine limba franceza, deci am fost si frate si unchi si ghid si translator :)

Despre drumul Bucuresti - Paris - Strasbourg voi spune doar ca la sosirea in Strasbourg bagajul lu' sorela ramasese incurcat la Paris. A ajuns dupa cateva ore, dar pana atunci, pentru neplacerile cauzate, sora mea a primit o mini-trusa de voiaj de la Air France, continand inclusiv un tricou, sapun, mini-spray, pasta de dinti, servetele umede, batiste de hartie si cate si mai cate, toate cu sigla Air France.

A durat vreo 10 zile sejurul in Franta, iar la revenire a fost randul meu sa... nu-mi revin. De data asta mie mi se ratacise bagajul in Paris, la schimbarea din avionul Strasbourg - Paris in cel de Paris - Bucuresti.

Nu mai zic ca n-am primit nicio trusa de la Tarom pentru "neplacerile cauzate", am sa spun ca neplacerea cea mai mare a fost alta.

In timp ce sora mea a plecat cu Cristina la Craiova, eu eram asteptam de colegii din Bucuresti sa mergem cu masina aici aproape, la Campulung Moldovenesc. Acolo ne intalneam cu alti colegi veniti din toata tara.

Cand m-am vazut in aeroport asa golas, fara bagaj, am zis mersi ca am actele si banii la mine, iar bagajului i-am urat drum bun la Craiova, sperand sa-l gasesc la intoarcerea din Campulung.

Cu ce aveam pe mine, plus un tricou polo care mi se potrivea, imprumutat de la sor'mea, am zis Doamne-ajuta si-am plecat la drum.

Nu stiu daca din cauza nervilor din aeroport sau pur si simplu pentru ca era vara, dupa un timp am inceput sa simtit un miros neplacut. Ce sa fie, ce sa fie? Pana cand mi-am dat seama ca mirosea a transpiratie. De la mine :(

Ma dadusem cu un antiperspirant dimineata cand am plecat din Franta, dar probabil ca nu facuse fata drumului si nervilor, iar acum caldura ii pusese capac. Sau ii luase capacul, ca prea duhnea :)

Am sperat sa gasesc ceva pe drum, dar prin 2004 benzinariile insemnau pompe de benzina, nu mini-magazine ca acum. Deci pauza :(

In schimb la fiecare oprire de "pishpauzen" am mers la baie si m-am spalat la subrat. Cum pana la Campulung Moldovenesc e drum lung, dupa o ora iar ma invaluia "mireasma". Eram singur pe bancheta din spate, zefirul de primavara era doar al meu, dar mi-a fost jena sa-i rog pe colegi sa cautam vreun magazin pe drum. Asteptasera special ca sa ma ia pe mine din Bucuresti, iar la Campulung ne asteptau si ceilalti.

Cand ma gandeam ca solicitasem deja prea multe opriri de toaleta si ma ofilieam de unul singur, fara speranta, unul dintre ei a zis:
- Ati fost vreodata la Hanul Ancutei, cel adevarat? Eu n-am mancat nimic de azi-dimineata si cine stie cand mai ajungem aici...
Eu am fost pentru, ceilalti la fel, si trageam speranta ca gasesc vreun magazin-ceva sa-mi iau un deodorant.

Da' de unde, sambata seara nici la suveniruri nu mai era nimeni, iar suvenirul meu de la subsoara a mai primit o spalare si-atat.

In fine, am ajuns pe seara la Campulung, ne-am luat in primire camerele de la hotel si mi-am dat seama ca sunt sanse slabe sa mai gasesc vreun magazin deschis, iar de colindat aiurea n-aveam niciun chef.

I-am cerut colegului de camera un deodorant, avea un Farmec, si dupa un dus scurt urmat de 2-3 puf-uri, mi-a revenit ca prin farmec si buna-dispozitie, odata cu disparitia mirosului de om fiert in suc propriu :)

Atunci mi-am dat seama ce bine ar fi fost sa am de unde alege o solutie, nu sa ma gasesc intr-o situatie in care n-aveam de ales. Adica sa fi avut avut un strop de inspiratie la selectie, in loc de stropii de transpiratie care-mi "inmiresmasera" drumul de la Bucuresti la Campulung Moldovenesc.
Gerovital H3 prof.dr. Ana Aslan
Chiar asa, spre ce credeti ca m-ar fi dus inspiratia  daca aveam de ales intre mai multe produse antiperspirante Gerovital H3 prof.dr. Ana Aslan:
Pai as fi ales farmecul natural, adica  deodorant antiperspirant Gerovital H3 Natural, ca nu degeaba-mi zice natural si nu degeaba-mi place mie albastrul, iar situatia chiar a fost albastra :)
Farmec
Spor cu Farmec!

Particip cu acest articol la concursul Spring SuperBlog 2014.

Etichete: , , ,