Premiera la Craiova: Teatru Comunitar

Premiera la Craiova: Teatru Comunitar
Va spuneam ca am participat Duminica la o piesa de teatru comunitar in care am descoperit povestea comunitatii Valea Rosie - Sarari. De fapt tot weekend-ul a fost dedicat unor piese de teatru comunitar in 6 dintre cele 11 comunitati craiovene.

Digi24 Craiova a gazduit aseara o emisiune dedicata teatrului comunitar. Cu aceasta ocazie cu care mi-am spus si eu parerea despre reprezentatia vizionata duminica in comunitate (de la minutul 30, cum se vede si-n imaginea de la inceput).

Asta seara de la ora 19:00 sunt invitat la emisiunea Vocile Olteniei  unde vom vorbi despre Craiova online si offline si despre implicarea bloggerilor craioveni in sustinerea proiectului Craiova Capitala Culturala Europeana 2021.

De la ora 19:00 ma puteti urmari live la Digi24 Craiova.

Spor!

Etichete: , ,