A fost Craiova Blog Meet de Iunie

A fost Craiova Blog Meet de Iunie
Asa cum va spuneam, a venit si Geordan din Germanica, a venit si Lucica si-am pus-o de-un Blog Meet la Craiova.
Hai noroc!
Dar iata care au fost bloggerii si prietenii din online care au venit la Blog Meet, de la stanga la dreapta, de jos in sus :)
Am discutat la o bere despre cateva proiecte pe care putem sa le demaram in Craiova, pe urma am dat-o pe bancuri si vorbe de duh, iar la final ne-am bagat si la un bowling.

Intre timp au mai venit Florin
Florin la bowling
Blogatu si Tibi asa ca initial am jucat in doua grupe de calificari
calificari la bowling
Apoi primii doi de la fiecare grupa 
grupa 1
si cu cei care venisera dupa sau au mai vrut sa joace, 
Grupa nr 2
am mai facut un turneu final, pe care am avut onoarea sa-l castig :)
tur final
In Iulie ne propunem sa facem Craiova Blog Meet la piscina si ma gandesc sa punem intalnirea pe 6 Iulie, pana nu pleaca toata lumea la mare. In August, tot pe motiv de vacanta cred ca ar fi foarte bine sa ne vedem in ultima Duminica, pe 31 August, cand se mai aduna lumea pe-acasa :)

Pana la urmatoarele intalniri va las cu cateva imagini de la Craiova Blog Meet de Iunie.

Spor!

Etichete: , , ,