Meci de CM sau film la ProSieben?

Meci de CM sau film la ProSieben?
Nemtii astia nu inteleg portugheza... Dupa 4 - 0 cu Portugalia lui Ronaldo cel pensat si frezat, si-au adus aminte ca brazilienii din tribune i-au fluierat. Asa ca au redus stadionul la tacere inainte de pauza.

Eu am anticipat ca bate Germania, dar nici chiar asa frate. Zisesem si eu un 2 - 1 pentru nemti, de-aia mi-am luat doar 2 beri nemtesti. Dar cand am vazut ca l-au dat si pe-al saselea, m-am culcat rugandu-ma sa dea si brazilienii un gol, ca nemtii deja imi dadusera contorul rezultatului peste cap.

Oricum n-as fi avut ce sa mai vad, ca nu mai intelegeam nimic. Parca ma uitam la ProSieben, nu la TVR. Si parca era tenis, nu fotbal. Cum zicea o reclama ca tenisul e noul fotbal, nemtii au castigat primul set cu 6 - 0, iar in setul 2 brazilienii au abandonat la 1 - 1.

C-asa e-n fotbal! Unde "n" poate lua valori de la 1 la 7. 

Dar cosmarul  nu s-a terminat pentru brazilieni, deoarece trebuie sa joace si finala mica. 

Daca nimeresc cu Olanda, e foarte posibil sa nimereasca prezicerile de la creionarea logo-ului:
logo
Daca nimeresc cu Argentina e mai rau, ca astia le canta si-i intreaba de sanatate inca din grupe. Asa ca, din motive sociale, prefer Germania - Argentina in finala mare.

Spor(t)!

Etichete: ,