Sharapova, țipata de la Wimbledon


Sharapova țipata de la Wimbledon
Sursa foto
In armata am invatat ca "a țipa" are si alte sensuri in afara de acelea cu sonor.

Am facut armata la Lipova in '89-'90 si la un anumit interval de timp ne venea randul la centrala termica. Randul insemna sa caram carbune si sa alimentam centrala termica.

Cred ca am bagat prea mult carbune, ca a venit unul disperat si ne zicea sa țipam o galeata de apa... Olteni fiind, ne-am uitat ciudat si ne gandeam cum sa țipam in galeata... Goala ar fi avut macar ecou, plina n-avea niciun sens :)

Asa ca s-a repezit respectivul cu o galeata de apa si a aruncat-o in cazanul prea incins :) In afara de "a arunca", a țipa mai are si sensul de a da afara.

Mi-a adus aminte de aceasta expresie urmarind ieri meciul incins dintre Sharapova si Kerber. Incins atat de disputa echilibrata, dar mai ales de greselile, tipetele si trucurile rusoaicei.

Am mai spus ca Sharapova ma enerveaza cu tragerile de timp si cu jocurile psihologice pe care le face pentru a-si scoate adversarele din ritm.

Dar cel mai mult ma enerveaza faptul ca meciurile ei dureaza exasperant de mult din cauza timpilor morti. Asa am pierdut, de exemplu, un meci al Simonei Halep. Trebuia sa ajung la un eveniment, in mod normal meciul Simonei s-ar fi terminat pana atunci, dar... A jucat Sharapova inainte si in loc sa se termine meciul Simonei cand am plecat la eveniment, atunci abia incepuse...

Pe mine personal nu ma incurca tipetele Sharapovei, dar banuiesc ca jucatoarele care sunt incomodate de zgomotele din tribuna, sunt la fel de incomodate si de sunetele scoase de rusoaica. Astfel incat cred ca multi se bucura ca Sharapova a fost țipata de la Wimbledon, nu numai eu. De fapt, se vede bucuria spectatorilor si in poza de inceput.

Rusoaica joaca un tenis de mare calitate, stirbit insa de accesoriile sonore si comportamentale.

Spor la tenis!

Etichete: , , ,