Leapsa cu donatii, cuvinte si bloggeri


Vorbele trec, proiectele raman
©  | Dreamstime Stock Photos
In cateva cuvinte treaba sta cam asa. Razvan cel Cretu, cu numele de cod blogosferic Neydamn, a observat ca se fac tot felul de lepse si provocari pe Facebook, dar niciuna pe bloguri si cu bloggeri.

Ideea lui este ca bloggerii sa doneze o suma (de la 30 Ron in sus) pentru un ONG, sa spuna cateva cuvinte despre ONG-ul respectiv si apoi sa provoace mai departe 3 blogggeri, care sa preia leapsa.

Cretulinu' a avut si ideea creata sa ne dea o lista cu ONG-uri inregistrate la Camera Deputatilor. Numarul lor este mult mai mare si-i inteleg pe cei care n-au vrut sa aiba de-a face cu politica si s-au ferit sa se inregistreze acolo :) Am verificat mai multe ONG-uri din Craiova pe care le cunosc si nu figureaza in lista creata. Asa ca nu este obligatoriu sa alegeti un ONG de acolo.

Insa, daca acceptati provocarea, este cam obligatoriu sa faceti donatia in 24 de ore, sa scrieti cateva cuvinte despre ONG-ul ales (indiferent de domeniu) si apoi sa nominalizati inca 3 bloggeri.

ONG-ul pentru care am donat se numeste Asociatia "Luminita" - Asociatia Parintilor Copiilor cu Deficiente Vizuale.

Am mai scris despre "Luminita" si nu este prima data cand am incercat sa ajut, inclusiv pe blog. Nu au site, este o organizatie mai mica din Craiova, dar am gasit datele financiare.
Asociatia Luminita
Am si facut o donatie in contul Asociatiei Luminita (vezi contul in imagine daca vrei sa donezi), asa ca nu-mi mai ramane decat sa fac nominalizarile.

Pentru ca am primit provocarea din Craiova si am donat pentru o asociatie din Craiova, bloggerii nominalizati vor fi tot din Craiova. In ordine alfabetica, ii nominalizez pe BlogatuFrik si Lucian PR.

Sper sa accepte provocarea, iar daca mai sunt si alti doritori, ii rog s-o preia fara nominalizare.

Spor donator!

Etichete: , , ,