Bilant de vacante si iesiri in 2014


© Moth | Dreamstime.com - Vacation Planning Concept Photo
Daca ieri am facut bilantul blogosferic, am zis sa fac si unul calator, ca tot e vremea povestilor de vacanta si a planurilor la gura sobei.

Am fost pentru prima data in vacanta in Germania si mi-a placut.
vacanta in Heidelberg
Atat de mult mi-a placut in Heidelberg, incat am povestit despre vacanta de Paste si am castigat inca una in 2015, de data asta in tara.
voucher de la Vacante Speciale
Dupa 7 ani de pauza, am reusit sa ajung din nou la Vama Veche, chiar de 1 Mai, intr-un weekend mai blogosferic.
Cherhana Vama Veche
In iesirile de weekend am reusit in sfarsit sa ajung si la Bulzesti, la Un Colt de Rai, chiar daca n-am avut deloc noroc de pescuit.
Colt de Rai la Bulzesti
Vacanta de vara a fost in Grecia, comme d'habitude, dar de data asta am fost pe Muntele Pelion.
Vacanta pe Muntele Pelion
Pentru vacanta de iarna m-am incalzit la o mini-vacanta de weekend la Gala SuperBlog de la Straja,
Gala SuperBlog la Straja
pentru a reveni dupa o saptamana pentru o portie de schi.
schi la Straja
Se pare ca am avut noroc, Straja fiind cam singurul loc din tara in care s-a schiat pe mai toate partiile inainte de Craciun.

Asta a fost in 2014, 2015 sper sa fie mai bogat in calatorii si sa adaug la noutati Italia si Roma.

Spor calator!

Etichete: , ,