De Craciun, fii mai... bowling 4 x 4 :)

In 2014 am hotarat sa facem Craciunul acasa, dupa ce cativa ani buni l-am facut la Straja. Ne-au venit prietenii din Germania si am zis ca e mai frumos sa ne prinda Craciunul in Craiova. Azi am fost fiecare pe la parinti, cum este traditia de Craciun. Si dupa ce ne-a indopat maica-mea cu bunatati traditionale, am zis sa facem un pic de miscare la Club Q.

Initial ne gandeam la ping-pong, dar fiind mingea cam mica dupa atata mancare, bere si un pic de vin, am zis sa trecem la mingi mai mari si am ajuns la bowling :)
Hai la bowling!
Si-am jucat frate, pe 2 piste, cate 2 partide, cum ar veni bowling 4 x 4 in familie :)
putina miscare dupa Craciun
A fost distractiv, am facut si miscare, sa vedem azi daca mai miscam mainile :)

Spor(t) de Craciun!

Etichete: , , , ,