Ieri am avut parte de multe premiere si exclusivitati, ceea ce inseamna ca am inceput perfect si simplu anul 2015 :)
Ca sa ajung pentru prima data la Social Media Summit Bucuresti, am fost in premiera cu Hyperion, trenul conceput si produs in Oltenia.
Am fost in "formatie blogosferica" si odata ajunsi la Bucuresti am avut parte de ale premiere.
Alex Negrea ne-a dezvaluit in premiera rezultatele unui studiu care arata cele mai "traficate" subiecte de pe Facebook, din mai multe domenii.
Tot in premiera am aflat despre campania online din spatele candidaturii lui Klaus Iohannis.
Pentru prima data am auzit si despre "Dark Social", de la Cristian Manafu.
Si ca sa fie totul la superlativ, in premiera si-n exclusivitate, la SMS Bucuresti s-au dezvaluit rezultatele unor sondaje traditionale.
La agentiile care au colaborat cel mai bine cu bloggerii, Kooperativa 2.0 este pe locul 5, motiv de mandrie pentru ca si
Craiova Blogal Initiative este o mica rotita in cadrul Blogal Initiative.
La bloggerii cei mai "utilizati" de agentii,
Chinezu isi mentine prima pozitie. Aveti in link si prezentarea cea mai aplaudata de la SMS Bucuresti 2015.
Au fost dezvaluite si rezultatele partiale ale unui studiu privind blogosfera romaneasca in 2014.
Am avut din nou motive de mandrie, bloggerii craioveni fiind in top 3 din punct de vedere al implicarii in sondaj.
Si ca sa incheiem in exclusivitate sociala, am fost primii care au primit revista Biz - Singapore, chiar inainte de a ajunge pe piata.
A fost cu adevarat o intalnire dedicata socialului, cu aceasta ocazie invatand noi termeni, printre care si acela de produs social.
Voi reveni intr-un articol separat cu invataturile extrase si cu alte notiuni noi aflate la intalnirea de ieri, dar mai am de citit si rumegat la notite.
Spor social!
Update: Pareri blogoltenesti despre SMS Bucuresti mai gasiti la Meli, Sanda, ...Etichete: blogosfera, Bucuresti, Craiova, educatie, Facebook, online