Le Baron, de 18, de 21 si de bonton

Le Baron, de 18, de 21 si de bonton
Le Baron Craiova a implinit 18 ani de existenta, ocazie cu care clientii au avut 50% reducere la produsele de bucatarie.

S-avem pardon, dar nu puteam sa lipsim, mai ales ca in aceeasi zi si noi sarbatorim. 21 de ani de casnicie, nunta de opal cica-i zice :)

La Multi Ani inainte!
Eu altceva va zic. Eram obisnuiti cu evenimentul aniversar Le Baron de acum 3 ani, de cand am aflat ca sarbatorim in aceeasi zi si ca responsabil cu gastronomia este Chef Florin Dumitrescu. De atunci nu mai lipsim in niciun an :) 
Chef Florin Dumitrescu la Le Baron
Nu ne-au lipsit nici acum bunatatile imaginate de Chef Florin Dumitrescu sau licorile de la Vinarte.

Am luat startul cu un mix de bruschette (tartar de rosii cu dovlecei, crema de avocado cu ceapa rosie, branzeturi gratinate cu prosciutto crudo, crema de branza cu somon fume) eu, iar doamna mea o salata de spanac cu bacon, crutoane si muguri de pin.
Mix de bruschette
Daria s-a pastrat pentru felul doi si bine a facut, ca si-a comandat pentru cel putin doua persoane :) I s-a parut ca Parmachef pui e prea singurel si a mai vrut si cartofi "au gratin". Asa de singurel a fost Parmachef ca n-a reusit sa termine nici macar una dintre cele 2 bucati :)

Eu am fost foarte multumit de caracatita la gratar cu rosii cherry, rosmarin si usturoi, care s-a potrivit la fix cu un rose sec de Vinarte.
caracatita la gratar cu un rose sec Terase Danubiene Vinarte
La final m-am indulcit cu un Nougat Glace
Nougat glace
si cu o imagine #lafereastramea, cu #fericire si #bucurie dupa 21 de ani de casnicie.
#lafereastramea, cu #fericire si #bucurie dupa 21 de ani de casnicie
A mai aparut un mic personaj alaturi de noi, Gugo, cutu milogutu', pe care nu-l puteai refuza, atat de dragalas era :)
Gugo, cutu milogutu'
In rest vremea tocmai buna, muzica live foarte bine aleasa si interpretata, in concluzie a fost o seara minunata la Le Baron.
Le Baron Craiova
Spor aniversar!

Etichete: , , ,