Craciun, editia de primavara-toamna


Craciun, editia de primavara-toamna
sursa foto
Ca n-avem zapada de Craciun, ne plangem toti, iar temperaturile sunt mai degraba de primavara sau de toamna. Mai grav este ca acest lucru se intampla si-n Europa si-n Statele Unite. Eu il percep ca pe un semnal al naturii in al doisprezecelea ceas, dar am sa detaliez.

Sunt printre norocosii care au avut parte de zapada la Straja dar si aici a fost foarte cald pentru sfarsitul lui Decembrie.
plaja de la Straja
Imi amintesc ca prin 2013 schiam pe sub telegondola de la Straja, dar in ultimii ani nici macar n-am mai vazut zapada in zona asta.
odata era zapada pe sub telegondola
Mergem in aceeasi perioada a anului la schi iar schimbarile din ultima vreme sunt evidente. Nu prea mai e de glumit, asa ca vreau sa-mi adaptez si eu blogul la aceste vremuri. De cativa ani imi setez un subiect nou pentru blog. Daca in 2014 au fost ONG-urile iar in 2015 offline-ul, subiectul anului 2016 va fi mediul, cu tot ceea ce inseamna asta:
Spor natural!

Etichete: , , , , , ,