Sa ne miscam mai cu talent in 2016

Sa ne miscam mai cu talent in 2016
Dupa-atata Boeuf si ceafa,
Plus zor cu sarmalele,
Azi am mai iesit pe-afara
Sa misc si picioarele.

Am miscat picioarele si la Revelion, dar atunci era in cadru interior (inca mai am febra musculara de la kazaciok). Azi am iesit la o plimbare pe-afara. 30 de minute pe jos, urmate de 2 ore de ping-pong la Club Q si inca un drum pe jos de 30 de minute.
trecere peste fileu
Poate ziceti ca e o trecere (peste fileu) prea brusca, dar n-a fost chiar asa. Dupa porcariile de Craciun,
cateva porcarii
masa de Revelion a fost mai usoara, condimentata cu dans si miscare, iar in prima zi din 2016 am introdus in meniu si ingrediente crude :)

De ce credeti ca sunt rosiile astea vinete?
rosii vinete
Nu pentru ca sunte verzi, ci pentru ca nu sunt rosii :)
rosii rosii
Si cu o rosie (vanata sau rosie) merge la fix o ceapa rosie, asa ca am trecut treptat la un meniu mai sportiv.
ceapa rosie
Azi am completat cu miscare (de glezne si de picioare) la ping-pong, iar de maine imi reiau gimnastica de dimineata.
ping-pong si hidratare cu bere
Voi cum va miscati in noul an?

Spor(t)!

Etichete: , ,