Cateva idei de la #SMSBucuresti 2016

Cateva idei de la #SMSBucuresti 2016
Daca anul trecut am fost in premiera la SMS Bucuresti, de data m-am simtit de-al locului, cum s-ar spune. Cum se mai spune, Revista Biz este printul online-ului romanesc si asta s-a vazut din plin pe tot parcursul Social Media Summit Bucuresti.

Am incercat sa surprind de la fiecare vorbitor o idee, un slide sau un sfat. In continuare va las sa vedeti ce-am reusit sa adun de la SMS Bucuresti.
Mugur Patrascu
De la  Mugur Patrascu - Screen Native, am retinut ca urmeaza al doilea val in Social Media. Dupa primii 10 ani (2005 - 2015) caracterizati de entuziasm, cuvantul cheie al anului 2016 este profesionalizare. Inventarul digital se schimba, Social Media se schimba (FB de acum nu mai seamana cu FB de acum 2 ani), oamenii si comunitatile se schimba.

Daca inainte toata lumea isi propunea sa faca ceva digital, de-acum digitalul este noua electricitate. Facem totul cu electricitate, nu facem electricitate.
Cristian Manafu
De la Cristian Manafu am aflat ca relevanta omului este mai importanta pe termen lung decat reach-ul imediat. Campaniile cu vedete au drum scurt, pe cand campaniile pe termen mediu se fac cu o echipa de oameni relevanti. Ne-a vorbit si despre influenceri si despre faptul ca e-mail-ul este cea mai buna metoda de a ajunge la ei.
Chef FOA
Pe Chef FOA l-am mai ascultat la Food Bloggers, dar acum ne-a spus cateva idei si despre online. Vorbind despre campania cu gatitul in familie, considera o realizare ca timp 2-3 minute sa te uiti la ceva, cand majoritatea se plictisesc in 30 de secunde.

A propos de placerea de a gati si a manca, FOA ne-a spus ca viata e prea scurta ca sa mancam prost si ca sa nu bem bautura potrivita :)
Virgina Otel
Virgina Otel, Garanti Bank, ne-a vorbit despre friendly banking, engagement vs cantitate si despre un studiu privind activitatea bancilor in Social Media. Mi-a placut si ideea "povestitorului" vizual.
povestitorului vizual
Nir Refuah, Chief Digital Officer la McCann Erickson am retinut incapatanarea de a face lucruri care n-au mai fost facute de ceilalti.
Nir Refuah
In sesiunea a doua au recunoscut ca sunt tarani Nicolai Tand, Virgil Iantu, Tudor Giurgiu, Marius Tudosiei, Catalin Nastasotiu si Cristian China Birta, ultimul taran :) 
Sunt un taran
Isprava #suntuntaran a fost povestita de Roxana Memetea, Managing Partner DDB si de Marta Usurelu, Redactor Sef Revista Biz. 
Marta Usurelu
Am sa revin cu un articol separat despre acest moment.

In pauza de masa am savurat un pranz usor,
pauza de masa
si bere Staropramen neagra :)
poza de grup kooperatista
Si poze de grup cu blogoltenii, bineinteles :)
poze de grup cu blogoltenii
Din sesiunea a treia am prins doar inceputul, grabindu-ma sa prind trenul spre Craiova, astfel incat sa nu ratez evenimentul Zig Zag prin Dolj.
inceputul ultimei sesiuni
Va voi spune cum a fost si la Zig - Zag, pana atunci va las cu mai multe imagini de la SMS Bucuresti.

Spor social!

Etichete: , ,