De la Riverdance la handbal si Brancusi

De la Riverdance la handbal si Brancusi
A fost o saptamana extraordinara la Europa Season si inca nu s-a terminat cu surprizele pregatite de Filarmonica Oltenia.

Daca Marti la Muzeul de Arta am aplaudat un recital neconventional de pian, Vineri a fost randul irlandezei Héloïse Geoghegan sa ne incante cu vioara.



Mi-a placut foarte mult si prima parte a concertului Irlandei la Europa Season dar marile asteptari erau pentru suita simfonica „Riverdance”, piesa lui Bill Whelan fiind in prima auditie la Filarmonica Oltenia.

Eu fiind iubitor de handbal feminin si Vineri fiind primul meci al Romaniei cu Danemarca, initial m-am gandit ca plec in pauza concertului pentru a prinde meciul. Dar cum Riverdance era programat in partea a doua, am zis ca nu-l pot rata si mai bine vad doar repriza a doua a meciului de handbal.

Nu mi-a parut rau ca am ramas la Filarmonica, iar Riverdance mi s-a parut extraordinar, aducand acel specific irlandez tocmai bun de incheiat un eveniment.



N-am fost singurul care a apreciat Riverdance, toata sala ridicandu-se in picioare la finalul concertului.
Riverdance
Traditionalele poze de grup le facusem in pauza asa ca imediat dupa concert am fugit la handbal. 
poze de grup
Bine si-acolo, in minutul 35 Romania conducea si a terminat invingatoare.
Romania Danemarca min 35
E bine cand se termina cu bine, dar si mai bine va fi azi la Filarmonica Oltenia, de la ora 19:00, cand revin pentru un concert extraordinar cu ocazia Zilelor Constantin Brancusi la Craiova. Intrarea este libera, astept cu nerabdare suita pentru violoncel solo, poemele de jazz acustic dar si parada de moda "Culori de primavara 2016".
Pana atunci insa va las cu mai multe imagini de la concertul Irlandei.

Spor incantator!

Etichete: , , , , ,