Ora Pamantului 2016 la Craiova

Ora Pamantului 2016 la Craiova
Am stins si-n 2016 lumina in intervalul 20:30 - 21:30 si am fost in centrul orasului la evenimentele organizate cu ocazia Earth Hour.

Daca anul trecut a plouat, in schimb acum a fost mult mai frig. Chiar si asa, am vazut foarte multi tineri si copii, ceea ce demonstreaza ca astfel de evenimente au inceput sa prinda in Craiova.
Mascota si copiii
A fost atat de frig incat s-au dus cam repede bateriile aparatului foto, dar macar n-a nins :) Chiar si-asa am reusit sa prind cateva imagini nocturne, fiind o ocazie destul de rara sa vezi tot centrul fara iluminat public.
Piata Mihai Viteazul in intuneric
Contrastul intre centrul "scaldat" in intuneric si restul orasului se vedea cel mai bine la Universitate, unde era linia de demarcatie.
linia de demarcatie luminoasa
Chiar daca a fost intuneric si frig, atmosfera a fost calda, intretinuta de dansuri si muzica Generatiei Folk.
muzica Generatiei Folk
Singurele lumini erau de la flash-uri si dispozitive mobile, fara a pune la socoteala lumina din sufletul tinerilor care ne-au incantat.
spectacol nocturn
Pe la 21:45 am plecat sa cautam o bautura calda in interior si ne-am amintit ca de curand s-a stins si lumina tigarilor in spatiile inchise. Am dat peste o parte din blogosfera craioveana la Fajitas, ei aniversand mai multe ore ale pamantului, consecutive, dupa mai multe fusuri orare si personale :)

N-am mai avut baterii pentru o poza de grup blogosferic, dar trebuie sa ma credeti pe cuvant :)

Spor luminos!

Etichete: , , , ,