DOCumentare despre Aloe Vera

DOCumentare despre Aloe Vera
V-am zis ca am cunoscut-o pe Oana Cuzino la actiunea paine si maine. Ei bine, de-atunci urmaresc sfaturile sanatoase de la DOC.ro (Doctor Oana Cuzino), printre care am gasit si 8 motive pentru care Aloe Vera este sanatoasa.

Daca cele 8 motive de la Doctor Oana Cuzino nu sunt suficiente, va invit sa cititi la Ce se intampla doctore? despre Aloe Vera si despre cele 15 grupe diferite de nutrienti care actioneaza sinergic pentru sanatatea noastra.
Aloe Vera
Am amintit si eu mai demult despre cele 200 de substante active identificate in gelul de Aloe Vera astfel incat acum aveti 3 surse din care sa va faceti o imagine completa despre Aloe Vera.

Eu am experimentat pe pielea mea beneficiile Aloei Vera si cand, dupa 7 ani de suferinta, m-am lecuit cu gel de Aloe Vera, am zis ca trebuie sa afle toata lumea despre aceste beneficii. De-aia mi-am si intitulat blogul Natural, ca Aloe Vera, deoarece este o metoda naturala si sanatoasa de preventie si de vindecare.

Spor sanatos!

Etichete: , , ,