Am primit o cuţitie. O cutiţie. O cutie :)

Am primit o cuţitie. O cutiţie. O cutie :)
Am vazut ca multi cunoscuti din online sunt la cuţite cu firmele de curierat. Si eu am fost azi, dar la propriu, nu la figurat. Nus' ce sa zic, cred ca depinde si de om :) Poate n-am eu urgente prea mari ori poate doar ma bucur ca ajung premiile. 

De exemplu ieri am primit de dimineata un mesaj de la Urgent Cargus prin care ma anuntau ca in intervalul orar 11:00 - 17:00 voi fi cautat pentru o livrare.

Cutia cu premiul de la Blogal Initative


Pe la 11:30 premiul era la mine. Nus' cum sa-i zic, cuţitie sau cutiţie. Hai sa-i spun cutie cu cuţite castigata la Blogal Initiative. Pentru ca ma ocup de Craiova Blogal Initiative nu pot sa particip la campaniile nationale dar cand este o campanie cu premii pentru toti participantii, atunci ma bag si eu :)

Asa am fost unul dintre cei 262 de bloggeri participanti care au scris 531 de articole! Am scris si eu un articol de sezon despre zilele caniculare si izolatiile termice iar cutia din imagine este premiul care mi-a facut cu ochii.

Cutia cu cuţite


Cutite mai aveam eu pe-acasa, dar cutitele pentru pizza si pentru branza sunt exact cum se... cuVin pentru pasiunile mele gastronomice :)
cutite de toate felurile
Daca va intrebati de ce cutitul de pizza e verde, trebuie sa stiti ca eu sunt mare mancator de Quatro Formaggi, deci Fan Branza si oltean verde ca prazul si natural ca Aloe Vera. Clar?

Cel respectabil si rosu este cutitul bucatarului. Daca mai puneati la indoiala bucatarelile mele, sa vad cine mai indrazneste acum cand iau un astfel de cutit in mana. Daca mai aveti dubii, mai am la indemana un cutit de feliat si unul utilitar, mov si frumos :)

Concursuri pentru bloggeri


Imi plac foarte mult aceste concursuri cu premii pentru toti participantii. Mi-a placut mai ales cand au fost premii surpriza pentru toti bloggerii care s-au implicat. Chiar daca nu stiam care e premiul, m-am bagat pentru ca mi-a placut provocarea si am apreciat efortul sponsorilor.

Ce credeti ca s-a intamplat? Premiile surpriza erau niste incarcatoare externe, de s-au zgariat pe ochi si s-au descarcat de nervi cei care n-au avut incredere in surpriza :)

Spor surprinzator!

Etichete: , ,