Am fost la Blogging BootCamp Craiova

Am fost la Blogging BootCamp Craiova
Cand v-am spus ca Septembrie blogosferic incepe cu Blogging BootCamp la Craiova si se termina cu Webstock la Bucuresti, poate nu m-ati crezut.

Acum vedeti pozele de la Tradem si poate iar nu credeti ca va fi invazie olteneasca la Webstock :) Dar sa nu anticipam, mai bine sa detaliem de la Blogging BootCamp.

Personal Branding, Social Media si Blogging


Pentru ca acestea au fost subiectele de interes alese de participanti, Cristian Manafu ne-a pregatit un seminar in care a imbinat Personal Branding cu Social Media si cum pot fi acestea utilizate in blogging.
Cristian Manafu la Blogging BootCamp Craiova
A fost un seminar interactiv, cu exemplificari si cu intrebari, cu apropouri la Thassos si cu o atmosfera relaxata.

Workshop la Blogging BootCamp Craiova


In partea a doua a intalniri, fiecare participant si-a prezentat blogul si obiectivele blogosferice si a pus primit raspunsuri la chestiunile care-l interesau in mod direct. 
Workshop la Blogging BootCamp Craiova
Indirect, fiecare a avut de invatat din intrebarile celorlalti iar dupa ce s-a facut turul salii ne-am bucurat sa vedem ca la intalnire am avut o persoana care inca n-are blog, dar o intereseaza domeniul. Ca atare, a venit sa afle informatii direct de la sursa :)

Socializare la Blogging BootCamp Craiova


Pe langa faptul ca membrii Asociatiei Bloggerilor Olteni au avut ocazia sa se cunoasca mai bine in domeniul blogosferic, am cunoscut bloggeri noi carora le-am spus despre proiectele noastre si i-am invitat la urmatoarele evenimente.
traditionala poza de grup la Blogging BootCamp Craiova
Am incheiat seara cu un mini blog-meet la bere, nu inainte de a face o poza de grup cu cei prezenti la Blogging BootCamp Craiova.

Spor!

Etichete: , , , , , , ,