Bobi Pricop premiat la FITO 2016

Bobi Pricop premiat la FITO 2016
Festivalul International de Teatru Oradea 2016 si-a desemnat castigatorii la inceput de Octombrie.

Felicitari Bobi Pricop!

Regizorul Bobi Pricop la FITO 2016


Ma bucur sa vad ca printre laureatii FITO 2016 se gaseste Bobi Pricop la categoria "Cea mai buna regie", pentru spectacolele:
Ambele spectacole au fost vizionate la Oradea la Casa de Cultura a Sindicatelor, Iluzii fiind "spectacol cu publicul pe scena".

Bobi Pricop la Craiova


Ma bucur si pentru faptul ca am avut ocazia sa-l ascult pe Bobi Pricop la Taifasurile randuite de la Tradem.
Bobi Pricop la Taifasuri randuite la Tradem
Daca pe scena vedem "doar" rezultatul muncii regizorului (si al actorilor), la Tradem am avut privilegiul sa cunoastem omul cu sperantele, indoielile si proiectele sale.

Unul dintre proiectele despre care ne-a vorbit cu mandrie era chiar piesa Iluzii, aflata atunci in pregatire. Am avut ocazia sa-i cunoastem si pe 2 dintre tinerii actori pe care i-am revazut apoi pe scena.
Tinerii actori din Iluzii

Iluzii, in regia lui Bobi Pricop, la Craiova


Spuneam ca am vazut Iluzii, ceea ce va doresc si voua.
Iluzii, in regia lui Bobi Pricop
Am scris in articol ce mi-a placut, sper sa va placa cel putin la fel de mult.

Daca n-ati vazut inca Iluziile lui Bobi Pricop, le puteti vedea pe 13 Octombrie la Craiova, la Sala Atelier a Teatrului National "Marin Sorescu". Spectacolul incepe la ora 20:00.

Spor incantator!

Etichete: , , , ,