Ei posteau, noi poftim, eu postez :)


Nu stiu cati dintre noi tinem posturile mari (postul Craciunului, postul Pastelui) sau macar pe cele mai mici (miercuri si vineri) din cadrul saptamanii. Daca bunicii nostri reuseau sa tina cam 200 de zile de post intr-un an, ar trebui sa ne intrebam macar cate zile fara carne reusim sa contabilizam in cele 365 de zile.

Nici nu mai pun la socoteala faptul ca buncii nostri nu beau sucuri carbogazoase, nu prea stiau ce sunt dulciurile in afara de sarbatori si faceau miscare zilnic. Despre poluare si stres nici nu mai vorbim. Asa ca haideti mai bine sa vorbim despre zilele noastre.

Putem repara ceva?

Da, am putea incepe ca macar 1 zi/saptamana sa nu mancam carne, iar dupa aceea sa incercam sa stabilim zilele de miercuri si vineri fara carne. Eu azi am reusit si in plus am renuntat si la obisnuita bere de la meciul de fotbal de miercuri seara. Daca nu mananci carne nu prea merge nici berea :)

Da, putem incepe sa mancam 1 zi/saptamana, pentru ca apoi sa stabilim 2 zile pe saptamana in care vom manca peste. Si aici ma descurc, mancand icre de peste facute in casa cel putin 2-3 dimineti si peste cel putin o zi pe saptamana.

Da, putem incepe sa inlocuim dulciurile si produsele de patiserie cu fructe proaspete sau macar cu ciocolata adevarata, care contine peste 70% cacao. Eu chiar prefer fructele.

Da, s-a facut vreme frumoasa si putem incepe sa ne plimbam mai mult ca pana acum, daca in rest nu reusim sa facem miscare si sport. Aici stau bine, reusind in fiecare zi de joi sa joc cel putin 90 de minute basket. In rest, putina gimnastica pentru incheieturi aproape in fiecare zi.

Da, ar fi cazul sa bem mai multa apa si sa renuntam la sucurile carbogazoase care contin mult zahar si multe chimicale. Aici stau chiar foarte bine si chiar am sa detaliez. Nu-mi placeau oricum Cola sau Pepsi, dar mai abuzam de Nestea Lemon sau Lipton Ice Tea Lemon pe care le consideram mai naturale, desi "naturalul" din ele este mult sub 10%.
Norocul meu ca am descoperit Aloe Blossom Herbal Tea, un ceai excelent care nici macar nu trebuie indulcit, desi este sarac in calorii si nici nu contine cafeina. Il beau zilnic, cald iarna si rece vara, avand un gust placut imprimat de florile de Aloe Vera si de alte 16 plante. Pe langa gustul foarte bun, poate fi folosit si in scopuri terapeutice, datorita componentelor:
Mai contine mirodenii cu efect calmant din Jamaica, nucsoara, fenicul si coaja rasa de portocala, bogata in vitamina C.

Poate partea cea mai placuta a acestui ceai este ca dintr-un pliculet care costa circa 2,5 Ron se pot face 1,5 - 2 litri de ceai, care pe langa gustul bun este si mai ieftin decat Lemon Tea-ul pe care-l cumparam inainte.
Forever Aloe Blossom Herbal Tea
Ce credeti, puteti spune DA la propunerile mele?

Etichete: , , ,