2 ani Aloe Vera


Flori de Aloe Vera - Barbadensis Miller
Acum mi-am dat seama ca in octombrie s-au implinit doi ani de cand am pus capat problemelor pe care le aveam cu fierea.

Exact! In octombrie 2008 am luat prima data programul de detoxifiere Clean 9 de la Forever, iar acum sunt 2 ani de cand am uitat de problema care ma chinuise 7 ani. Si implicit 2 ani de cand am gustat Aloe Vera Gel.

Si cand ma gandesc ca la inceput am refuzat, crezand ca este un program de slabit si eu nu am nevoie ;) 
Tocmai de-asta m-am gandit sa va povestesc cum am facut eu cunostinta cu Aloe Vera si cu Forever.

De vreo 7 ani ma chinuiam cu balonari frecvente (cauzate de fierea mea cea dublu septata, dar am aflat asta mai tarziu).

Pana la 30 de ani nici nu fusesem internat vreodata, dar au inceput problemele si am inceput si eu sa recuperez :(  Balonari permanente, dureri de stomac si o stare generala de moleseala, cam asa eram tot timpul. Vreo 3 - 4 ani am tot cautat sursa durerilor si am trecut prin urmatoarele experiente, necunoscute pana atunci:
Daca nu le-ati cunoscut, n-ati pierdut nimic si nici nu va doresc sa le cunoasteti.

Oricum, in urma acestor "experiente" noi pentru mine, tot nu stiam de unde provin neplacerile. In cele din urma, in urma analizelor la un ecograf performant am avut norocul sa constat ca am fierea dublu septata din nastere si ca asta este sursa durerilor mele.

In urmatorii 3 ani aveam tot timpul la mine sticluta cu Rowachol picaturi, care imi mai domolea durerile. Nici gand sa mai mananc iute, tocaturi sau altele. Ma balonam instant, iar daca gustam usturoi, in cateva minute parca eram pestele-balon.

Cam asta era situatia mea in octombrie 2008, cand Monica, sotia mea, a insistat sa incepem un program de detoxifiere si reglare a greutatii corporale.

Bine ca am fost de acord, deoarece dupa cele 9 zile cu Clean 9 am observat ca durerile saptamanale au intarziat sa apara. A trecut o saptamana, au trecut doua, o luna si eu tot nu mai folosisem picaturile cu Rowachol. Atunci am aflat ca in urma unui program de detoxifiere se regleaza si metabolismul. Adica fierea mea tot dublu septata era, dar si-a regasit echilibrul de dinainte de varsta de 30 de ani.

Evrika! Daca mi-ar fi spus cineva ca dupa 7 ani de dureri, presarati cu investigatii si tot felul de medicamente, este posibil sa scap de probleme in 9 zile, l-as fi crezut Petre Ispirescu cu povestile lui nemuritoare.

Avand insa propria experienta si o acum o perioada de 2 ani in care am uitat cum era inainte, m-am convins ca Aloe Vera este o planta miraculoasa. Cel putin pentru mine. Acum stiu ca am reusit cu ajutorul gelului de Aloe Vera si al suplimentelor naturale din Clean 9 sa scap de problema. Ma gandesc insa ce as fi facut daca mi-ar fi spus cineva de la inceput ca e posibil sa evit 7 ani de dureri folosind Aloe Vera.

2 ani cu Aloe Vera vs. 7 ani de ... fiere!

De-asta va si spun, ca sa stiti inainte de a se ivi problemele!

Sanatate maxima va doresc!

Etichete: , , , , , , ,