Puterea verificata a gandului


Puterea verificata a gandului
Vorbeam mai demult despre Secretul gandurilor.

Intre timp, am mai gasit ceva informatii in blogosfera mea de influenta, iar saptamana asta chiar am ascultat CD-ul "Puterea gandului in construirea caracterului", de Ralph Waldo Trine (1866-1958).

Subiectul este prea profund pentru a-l discuta in cateva cuvinte, insa vreau doar sa-l vedeti prin propria mea experienta.

V-am povestit ieri cum am aflat ca sunt castigatorul concursului Blue Air. Ce nu v-am spus este ca ieri si chiar alaltaieri am fost "survolat" de ganduri si intamplari "aeriene".

Sa le luam pe rand. Primul semn a fost pe 5 octombrie, cand am primit prin e-mail confirmarea ca am fost inscris la alt concurs, tot la Blue Air. Foarte bine, m-am gandit. Mai multe concursuri, mai multe sanse de zbor!

Iar ieri, pe 6 octombrie a fost un adevarat asalt aviatic.
Mai intai m-a sunat o prietena, fosta colega de serviciu care a "emigrat" in Banat si cu care nu mai vorbisem de 2-3 ani. Si-a schimbat telefonul, a pierdut agenda, a regasit numarul ... women stuff ;) 

Si ce credeti ca ma intreaba? Daca am zburat vreodata cu avionul ... pentru ca ea trebuie sa ajunga la niste cursuri la Bucuresti, va merge cu avionul, este prima data si moare de frica.

Eu mai zburasem, am linistit-o si i-am zis ca primul lucru pe care-l poate face daca zboara pentru prima data este ... sa ia o piatra in gura ... apoi i-am promis niste sfaturi pentru prima calatorie.

Zis si facut. Am recitit toate postarile de la concursul de pe subiectiv.ro referitoare la prima experienta in avion si i le-am trimis pe e-mail. Dintre toate am retinut-o, culmea, pe cea a celui de-al doilea castigator, desi atunci nu stiam inca nici despre mine ca as fi castigat.

Tot ieri m-am gandit sa ma interesez de bilete de tren pentru un seminar la Budapesta la care trebuie sa ajung la sfarsitul lui noiembrie. Ma cam asteptam sa nu existe tren direct Craiova - Budapesta si m-am gandit ca probabil nici avion direct pe ruta Craiova - Budapesta nu este. Iar cand am vorbit cu colega mea de birou, am zis ca ma duc sa vorbesc pentru "biletele de avion". S-a uitat ciudat la mine ...
- Parca zisesei ca mergi cu trenul ...
- Si eu ce am zis?
- Bilete de avion!

Abia dupa ce toate aceste ganduri m-au pregatit, am aflat ca eram fericitul castigator.
Ce ziceti, are vreo legatura documentarul "The Secret" cu viata reala?

Numai ganduri bune va doresc!

Etichete: