Concurs FHM.ro


Concurs FHM.ro
Cel mai trasnit concurs de sfarsit de an va asteapta!

Va asteapta si minunatiile din imagine, iar pentru a le castiga trebuie sa ... dati ceva la schimb.

Banuiesc ca nu puteti sa dati in loc guvernul Boc, datoria la intretinere, rata la banca, soacra din dotare sau alte cosmaruri de genul asta, insa cel mai bine va uitati pe anuntul oficial FHM.

Evident, pentru a participa trebuie sa va faceti cont pe FHM.ro, sa rasfoiti versiunea online si apoi plini de imaginatie sa va ganditi ce dati la schimb.

Eu am pus la bataie acest anunt si ... ca sa indulcesc alegerea ... continui cu o zmeurata sau o visinata, o malinata sau o strugurata din rezerva mea strategica pentru iarna.
rezerva mea strategica pentru iarna
Produsele sunt home-made, puse la pastrare in sticle cu dop la purtator si etichete scrise manual dupa degustare ;)

Fructele care stau la baza licorilor au fost culese cu grija si cu manutele astea doua, atent selectionate si preparate dupa retete secrete pastrate in familie.

Pentru ca schimbul propus de mine e dulce si te duce, m-am gandit si la un remediu oltenesc pentru mahmureala, astfel incat barterul meu mai cuprinde un fir de praz si o sticla de zeama de varza.

Sa fie primite! (la schimb)

Va bagati?

Etichete: