Cifrele lunii februarie: 4,05

Cifrele lunii februarie: 4,05
In luna februarie 2011, la Forever cursul este 1 Euro = 4,05 Ron.
Din iulie 2009 pana la sfarsitul lui ianuarie 2011, desi cursul BNR a variat, la Forever cursul a fost 1 Euro = 4 Ron.

Am explicat mai demult care sunt cele 3 preturi de la Forever si posibilitatile de reduceri de 15% sau 30%.

Avand in vedere ca in perioada iulie 2009 - februarie 2011 cursul BNR mediu a fost 1 Euro = 4,22 Ron, iar la Forever a fost 4, pe langa celelalte reduceri am avut si o "reducere valutara". Adica o reducere suplimentara de 5,31%.

Si in februarie cursul este sub cursul BNR, astfel incat reducerea valutara se mentine, chiar daca la o valoare putin ajustata. Este OK.

Imi amintesc ca atunci cand am strans bani sa-mi cumpar Loganul ii aveam si in lei si in euro, pentru siguranta.
Cand a trebuit sa platesc, pretul era in Euro, iar plata se facea in lei. Aici era smecheria. Nu primeau Euro, iar la ei Euro era mai mare decat cursul BNR, calculandu-se dupa nu stiu ce curs BRD.

Astfel incat, pe ceata asta, apreciez gestul Forever de a mentine un curs euro cu 4-5% sub cel oficial.
Il iau ca masura compensatorie la cei -25% guvernamentali sau la cresterea pretului benzinei.

Doamne-ajuta sa le dea si la altii gandul/cursul cel bun :)

Etichete: