Cartea Bloggerilor partea a II-a

Sau Cartea Bloggerilor se intoarce :))

Radem-glumim, dar pentru ca termenul pentru primul articol s-a prelungit pana pe 31 august cred ca este o ocazie foarte buna pentru cei care vor sa-si intoarca privirile spre acest proiect. Chiar pe ultima suta de metri :)

Blogatu ne-a mai dezvaluit cateva dintre ambitiile sale referitoare la Cartea Bloggerilor:
Ehehehe, aici as avea ceva de spus. Eu mi-as dori sa fie chiar 222 de autori si de ce nu si mai multi! Sper ca odata trecut varful de sezon sa se mai intoarca bloggerii si pe bloguri :)

Referitor la credibilitatea bloggerilor vis a vis de mass-media eu cred ca ar trebui sa fie mai mare increderea in bloggeri decat in mass-media. Vorbesc din punctul meu de vedere. Pentru ca este un blog personal, pe care il scriu din placere, cred ca experientele mele transpuse pe blog sunt mult mai credibile decat articole de presa sau TV care sunt facute din obligatie pentru job.

Dar despre cand, cum si de ce am devenit blogger am scris deja, acum in partea a doua voi scrie ... despre ce scriu pe blog.

Daca ar fi sa descriu ceea ce scriu prin cuvintele cheie, un top 10 dintre cele mai importante tag-uri ar fi:
Asa cum spune si motto-ul blogului, cred ca informatia utila impartasita este remediul natural impotriva ignorantei. Si eu am fost o persoana ignoranta in anumite privinte, astfel incat sper ca experienta mea sa-i ajute pe cat mai multi, cel putin in cele 10 directii de mai sus.

Fiind un blog personal pot spune ca aceste cuvinte cheie ma caracterizeaza si pe mine, iar articolele abordate sunt rezultatele experientelor mele personale.

Asadar, vizitatorii blogului vor gasi suficiente informatii despre Aloe Vera si Forever ca urmare a experientei mele cu Aloe Vera si Forever. La fel, blog-roll-ul si blogosfera sunt elemente ale implicarii mele in aceasta lume a bloggerilor. In rest, incerc sa scriu cat mai hazliu si mai natural despre abordarea stilului de viata, a sportului, sanatatii si nutritiei.

Veti gasi in blog atat rubrici permanente (vezi Blog and roll sau Miercurea fara carne), periodice (Vinerea colorata, Cifrele zilei) sau pur si simplu articole la ordinea zilei. Toate sunt rezultatul intrebarilor, mirarilor sau cautarilor personale.

In incheiere as detalia de ce mi se pare mie un proiect excelent aceasta Carte a bloggerilor.

Nu stiu cati dintre voi ati visat sa scrieti o carte, dar va spun ca este placuta ideea de co-autor.

Primul meu job a fost intr-o editura si am fost tare mandru cand fetita mea a invatat la scoala dupa o carte pe a carei coperta eram nominalizat si eu. Chiar daca nu co-autor, dar macar DTP, grafica si design :)

Dar acest proiect este mai mult decat o nominalizare, poate insemna auto-cunoastere, motivatie si o mai buna intelegere a celorlalti care participa la scrierea cartii. De ce nu, intelegerea altor experiente in blogosfera si o mai buna socializare.

Inca nu am participat la vreun blogger meeting, dar am fost foarte bucuros sa ma intalnesc personal cu Simona - Confesiuni cu sufletul in palma sau cu Karla - Les tribulations de Karla.

Eu asa vad Cartea Bloggerilor, un loc unde sa ne intalnim si sa ne bucuram de atmosfera-blogosfera.

Spor!

Etichete: