Nu se mai poarta blondele ...

Nu se mai poarta blondele ...
Am mai scris cateva articole despre sanatate si frumusete si am vrut sa pregatesc pe 9 septembrie un articol dedicat Zilei Mondiale a Frumusetii. Cum frumusetea Blog and Roll 50 mi-a rapit 2 zile, am ratat momentul dar revin astazi pe nepregatite datorita Miss Universe 2011.

In top 5 Miss Universe n-avem nicio finalista blonda, desi sunt sigur ca in Ukraina, Filipine sau Brazilia sunt destule blonde frumoase. In China si Angola probabil ca sunt mai putine, dar asta nu e tot.

Castigatoarea Miss Universe 2011 este cea mai neblonda dintre cele 5 finaliste, reprezentanand Angola.
Miss Universe 2011
Se pare ca frumusetea ciocolatei naturale a triumfat in 2011. Va amintiti, va tot bateam eu la cap cu ciocolata naturala :)

Acum una din doua.
Ori la noi trendul a ramas in urma si blonda lu' ...., asistenta TV .... sau blonda de la ... vor fi de domeniul trecutului, ori blondele lumii or fi avut ghinion la concurs si nu sunt asa de norocoase ca blondele autohtone.

Oricum ar fi, este clar ca pe plan mondial nu se mai poarta blondele. Ghinion?

Daca pana la ora asta n-ati reusit sa spargeti ghinioanele zilei de marti 13 asa cum v-am propus, aveti norocul acum sa vedeti profilul castigatoarei Miss Univers 2011, Leila Lopes din Angola.

Etichete: ,