Vinerea colorata echilibrat

Vinerea colorata echilibrat
Chiar daca unii se tem de nus' ce grozavie, eu cred ca vinerea de 11-11-11 va fi una echilibrata, nici prea-prea nici foarte-foarte.

Oricum ar fi, prefer ca aceasta zi sa ma gaseasca intr-o stare de echilibru :)

Pentru mine este o zi care incheie o saptamana pozitiva.
Deci de la mine numai de bine, asa ca sa echilibram situatia si sa nu auzim numa' vesti prapastioase.

Ca sa va linistesc de tot :), cred ca daca pe 11-11-1111 nu s-a intamplat nimic deosebit (sau cel putin eu si Google n-am gasit urme), nici azi nu va fi altfel. Chiar am gasit pe un forum o postare care spunea ca 11-11-1111 a fost o zi foarte plictisitoare :)

Nici macar nu cred ca a fost o zi plictisitoare, avand in vedere ca 11-11-1111 a cazut intr-o sambata.
Sau poate atunci nu era weekend?!?

Sper ca nu v-am plictisit cu atatea cifre. Pana la urma este o singura cifra, repetata in mai multe pozitii :)

Spor!

Etichete: ,