Maine. Meet. Craiova. Bloggers.

Craiova Blog Meet
Va spuneam eu ca se apropie cu pasi repezi Craiova Blog Meet?
Ei bine, numai azi nu-i maine, iar maine este o zi numai buna pentru intruniri blogosferice :)

strugurel de buze Aloe Lips Forever
Si tocmai cu o zi inainte de blog-meet mi-am dat seama ca mini-premiile propuse de mine si de Blogatu (calendarele) sunt interesante mai ales pentru partea masculina a blogosferei.

Asa ca m-am gandit sa echilibrez situatia si spre partea blogosferica feminina.

Arata bine? V-ati prins ce este? (nu mai salivati baieti, intrebarea era pentru fete :)

Un "strugurel de buze", cu Aloe Vera si Jojoba numit chiar asa: Aloe Lips.


In link aveti descrierea, ingredientele si modul de utilizare.
Aloe Lips Forever

Modul de acordare a premiilor va fi stabilit chiar la fata locului, de catre participanti.

Daca pentru calendar conditia este o participare de 2 cifre, pentru Aloe Lips conditia este participarea feminina :)

Sperand ca am contribuit cat de cat la cresterea interesului pentru eveniment, abia astept sa inmanez premiile.

Ne vedem joi, 9 Feb in Da Vinci, ora 20:00 la Craiova Blog Meet!

Etichete: ,