Ora R, cu R de la vara

Ora R, cu R de la vara
Cand cititi acest articol am trecut deja la ora oficiala de vara. Ceasul s-a dat cu o ora inainte, adica ora 03:00 a devenit ora 04:00.

Am vorbit mai demult despre orarul/ceasul organismului.
Acest ceas intern este valabil si pentru ora de vara si pentru ora de iarna, pentru ca intervalele mentionate sunt de doua ore.  Cat este de important ceasul interior al organismului pentru sanatate poti descoperi aici.



Probabil ca ne vom resimti cateva zile dupa schimbarea orei, dar pentru ca schimbarea sa fie de bun augur, incepand de azi eu am schimbat si programul de dimineata. Azi fiind duminica am alergat in parc dupa ce m-am trezit, dar de maine incep alergarea si mai devreme.

Nu alerg ca sa prind timpul din urma, dar am zis sa fiu pregatit pentru cros.

Spor(t) si sanatate!

Etichete: , ,