Spirit cehoslovac vs romanesc

Spirit cehoslovac vs romanesc
Sau diferenta dintre reclama si reclamatie, ca sa continuam o campanie reclamagie ...

Ca sa nu existe dubii, va spun ca este vorba despre o bautura racoritoare cu Aloe Vera si Ceai Verde. De data asta reclama "stramba" se face prin eticheta/ingrediente. Uite si ambalajul, din mai multe unghiuri.
TOP de nereguli

Ok, nu stiu unde este spiritul cehoslovac al acestei bauturi avand in vedere ca Aloe Vera nu creste prin zona, ceaiul verde este japonez iar originea produsului este in Taiwan ...
Aloe Vera in Cehia?
... dar chiar daca n-am gasit ingredientele produsului pe site-ul lor, macar au un site.

Am gasit ingredientele pe ambalaj si mi-am adus aminte despre o discutie mai veche vizand diferenta de calitate intre Estul si Vestul Europei.

Astazi va demonstrez contrariul. 
Credeti ca exista produse mai proaste pentru Marea Britanie decat cele destinate pietei romanesti?

Uite ingredientele pentru Marea Britanie:
Ingredients: Aloe Vera 14%
Uite si ingredientele pentru piata romaneasca:
Ingrediente: Aloe Vera 30%
Hopa, pentru englezi 16% Aloe Vera, iar pentru RO 30%?!? Daca aceste ingrediente n-ar fi pe acelasi ambalaj, as spune ca sunt etichete/reclame diferite pentru produse diferite. Dar sunt pe aceeasi sticla de plastic si asa este mai degraba reclamatie decat reclama.

Voi credeti ca firma AvatarTrading3000Srl a dublat continutul de gel de Aloe Vera pentru piata romanesca? Sau ca este o gluma proasta in spirit romanesc ... ca oricum consumatorii bastinasi sunt ignoranti si nu citesc etichetele?

P.S.1.
N-am gasit site-ul lu' AvatarTrading3000 Srl deci ma scuzati ca nu le-am pus link ...

P.S.2.
In general, cand consumati produse care pretind ca sunt cu Aloe Vera ar fi bine sa va uitati daca au certificare IASC sau macar certificare NSF, care atesta ca ingredientele de pe eticheta sunt in aceeasi condentratie si in produs.

Etichete: , ,